Известие

Collapse
No announcement yet.

Евтина алтернатива на термостата - AR 147 1.9 JTD 115к.с.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Колега а като се спускаш дълго време , пада ли температурата.Защото аз съм с такъв и не ми държи такива градуси като на теб, и като я гледам с ФЕС в реално време по компа е примерно 80, а на таблото е 90 градуса.
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 KW

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от MarioHristov Покажи съобщение
      Колега а като се спускаш дълго време , пада ли температурата.Защото аз съм с такъв и не ми държи такива градуси като на теб, и като я гледам с ФЕС в реално време по компа е примерно 80, а на таблото е 90 градуса.
      Новите коли,разбирай тези след 2000 г.,повечето са направени така,че уреда винаги показва 90,а реално температурата е от 80 до 100 гр.,за да не се шашкат хората,тва даже го пише в сервизните менюъли на доста коли.
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
        Че ще има проблем, ще има, ако са различна големина гумите, отказва АБС-а и светва лампата на таблото, защото датчиците пращат различна информация, но къде е връзката с оборотите?

        Пп, интересно защо не отчита проблем когато колата се кара с патеричката, може би трябва различните гуми да са две.
        Изправи "патеричката" до една от другите гуми и сам ще си отговориш.......

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от niki_future Покажи съобщение
          Изправи "патеричката" до една от другите гуми и сам ще си отговориш.......
          Точно така,освен това оригиналната патерица е сметната да е същия диаметър горе долу на всички оригинални размери,плюс това изрично е упоменато да се кара със скорост до 80 км/ч,нагоре ще има проблем
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
            Точно така,освен това оригиналната патерица е сметната да е същия диаметър горе долу на всички оригинални размери,плюс това изрично е упоменато да се кара със скорост до 80 км/ч,нагоре ще има проблем
            Нагоре проблемът е ... да се утрепеш
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
              Новите коли,разбирай тези след 2000 г.,повечето са направени така,че уреда винаги показва 90,а реално температурата е от 80 до 100 гр.,за да не се шашкат хората,тва даже го пише в сервизните менюъли на доста коли.
              Благодаря. А ако този термостат е от рено и трябва да отваря на 85гр , в какви граници ще варира, ако дълго се спускам дълго време нормално ли е да пада до 76гр, че и по надолу? Тези стойности съм ги гледал с ФЕС.
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 KW

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от MarioHristov Покажи съобщение
                Благодаря. А ако този термостат е от рено и трябва да отваря на 85гр , в какви граници ще варира, ако дълго се спускам дълго време нормално ли е да пада до 76гр, че и по надолу? Тези стойности съм ги гледал с ФЕС.
                Термостатите от Рено 5 са два типа, едните мисля че на 83, другите на 86 отваряха......
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Термостатите от Рено 5 са два типа, едните мисля че на 83, другите на 86 отваряха......
                  На този пишеше 85 градуса, може и да не съм видял хубаво.На стария термостат температурата варираше м/у 70 и 85 градуса спрямо натоварването, като 85 е при голям байр и силно натиснат педал на газта.Градско ми държеше 76-77 градуса , с този е малко по добре. Монтирах го както беше описал един колега от фиат форума. Къде може да бъркам?
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 KW

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от MarioHristov Покажи съобщение
                    На този пишеше 85 градуса, може и да не съм видял хубаво.На стария термостат температурата варираше м/у 70 и 85 градуса спрямо натоварването, като 85 е при голям байр и силно натиснат педал на газта.Градско ми държеше 76-77 градуса , с този е малко по добре. Монтирах го както беше описал един колега от фиат форума. Къде може да бъркам?
                    Аз ще ти кажа къде бъркаш,че въобще се занимаваш с тези побългарявания.Някой ден ще си счупите колите,за да спестите 100-150 лв.
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      Аз ще ти кажа къде бъркаш,че въобще се занимаваш с тези побългарявания.Някой ден ще си счупите колите,за да спестите 100-150 лв.
                      А баш

                      Comment

                      Working...
                      X